04.09.2015
KYMCO ЗАБЛЕСТЯ НА СЦЕНАТА НА ЛЯТНАТА МАРКЕТИНГ ВЕЧЕР
Снимки:

 

Лятната маркетинг вечер, организирана от онлайн платформата mkt360.eu на 03 септември в Амфитеатъра на „София Ринг Мол” взриви емоциите на гостите с комбинацията от място, професионалисти, които озариха с присъствие сцената и маркетолози, жадни за горещи новини от света на дигиталните комуникации.

Нека Ви разкажем!

KYMCO присъства в живота на градските хора и подкрепя различни инициативи и кампании, които събират на едно място динамични и активни мъже и жени, с модерно мислене и спортен дух.

Повече от 700 смели откриватели предпочетоха Лятната маркетинг вечер, за да погледнат под различен ъгъл на темата „Budgets & Digital”, както и да приложат последните новости от света на дигиталните комуникации в своето професионално ежедневие.

KYMCO провокира гостите на вечерта с два модела New Sento 50i  и Xciting 400i, които привлякоха вниманиетона хората, които искат да избягат от задръстванията на трафика и да се придвижват по-лесно и бързо в градска и извънградска среда.

Практически опит и идеи от  амфитеатралната сцена на „София Ринг Мол”, споделиха Иванка Кючукова, Director Digital, bTV Media Group, Христо Христов, CEO, Netinfo, Вангелис Христофидис, маркетинг мениджър, София Ринг Мол, Иван Александров, CEO & Founder, ebag.bg, Здравко Минчев, сладкарници „Неделя” и Иван Димитров, Digital Marketing Manager, pCloud.

Една визитна картичка, се оказа напълно достатъчна, за да донесе късмет на щастливците, които спечелиха тениски KYMCO в томболата на Лятната маркетинг вечер.

„Ежедневието на маркетинг специалистите е едно от най-динамичните и е изпълнено с редици градски препятствия. Клиентите не обичат да чакат дълго и един градски скутер е идеалното превозно средство, за да стигнеш навреме до поредната среща или събитие. Градски транспорт има, но той е за хората с повече свободно време.”, споделиха някои от гостите на Лятната маркетинг вечер.

Марката KYMCO търси постоянно нови възможности за партньорство с различни компании – веригите за доставка на храна или някои от онлайн магазините, могат да разчитат на скутерите за по-икономично и бързо придвижване в градска среда.

Скутерите KYMCO са атрактивна награда в различни промоционални кампании за привличане на нови клиенти, като маркетинг мениджърите имат свободата да избират между модели с различна кубатура, разделени в две категории – до 50 сс и от 50 до 700 сс.

KYMCO е достъпен начин за маркетолозите да преоткрият потенциала на своите марки и да подгледнат на тях от различна гледна точка.  Скутерите KYMCO са най-предпочитанaтa награда в партньорските игри на марката с Prestigio, Mr. Bricolage и други компании.

KYMCO ще продължи да подкрепя хората и компаниите, които ценят свободното придвижване и приемат всяко следващо пътуване като нова възможност да променят света около себе.

Готови ли сте за следващото предизвикателство с  KYMCO?

Вълнуващите преживявания предстоят за хората, които обичат живота в движение.

 

COPYRIGHT@SENAX LTD 2014
Created by WebTrade